Verkostoituminen

Verkostot ovat monelle yritykselle tai organisaatiolle elämän ehto. Verkostoja voidaan rakentaa systemaattisesti ja hakea itselle lisäarvoa tuottavia kumppanuuksia. Yritykseltäni löytyy tähän toimintatavat ja työkalut.

Verkostoitumisen valmennus

Kohderyhmät

Matkailu- ja palvelualat, asiantuntijapalvelut, yhdistykset / yhteisöt, järjestöt.

Kuvaus

Verkostojen merkitys liiketoiminnassa ja erilaisten palvelukokonaisuuksien rakentamisessa on viime vuosikymmenten saatossa aina vain kasvanut. Käymme etä- tai lähi valmennus- / koulutuspäivässä verkostojen rakentamisen vaiheet perusteellisesti läpi ja harjoittelemme verkostojen rakentamiseen liittyen mm. haluttujen kumppaneiden kontaktointia, neuvotteluprosessia, laadimme tavoitteita, rakennamme prosessille mittarit ja suunnittelemme verkoston johtamista.

Päivän tavoite

Valmennus- / koulutuspäivän aikana osallistuja rakentaa haluamaansa verkostoa ja suunnittelee sen toimintaa ja tavoitteita. Osallistuja ymmärtää, että ihmiset ovat pääroolissa verkostojen rakentamisen osalta ja heihin meidän tulee vaikuttaa. Päivän jälkeen osallistujalla on osaaminen ja varmuus onnistuneeseen verkoston rakentamiseen, joka voi alkaa heti!

Valmennus- / koulutuspäivän esimerkkihinta 1400 € + tarvittaessa matka- ja majoituskulut

7 tunnin koulutus sis. kahvi- ja lounastauot. Hintaan lisätään arvonlisävero 24 %

Lisätietoja

Osallistujille annetaan ennakkotehtäviä, joiden avulla valmennus- / koulutuspäivän sisältö räätälöidään kohderyhmälle sopivaksi.

Voimassaolo
vuosi 2023