Koulutus palvelujen ja osaamisen tuotteistamiseen

Usein myynnin esteenä on se, että osaamista tai palveluja ei ole tuotteistettu. Kun tämä tehdään, myös myynti helpottuu ja liikevaihdon kertyminen sujuu huomattavasti helpommin!

Palvelujen tai osaamisen tuotteistaminen

Kohderyhmät

Matkailu- ja palvelualat, asiantuntijapalvelut, yhdistykset / yhteisöt, järjestöt

Mahdollisuuksia ei voi myydä – on myytävä tuotteita. Palvelut ja osaaminenkin on tuotteistettava! Tuotteistaminen tapahtuu asiakaskohderyhmän tarpeiden ja odotusten perusteella. Etä- tai lähivalmennukseen / koulutukseen osallistuja hahmottaa tuotteensa / palvelunsa / osaamisensa hyödyn asiakkaalle ja osaa hinnoitella sen oikein. Pohdimme päivän aikana myös tuotteen laatua.

Valmennus- / koulutuspäivän aikana osallistuja tekee valmentajan / sparraajan avustuksella mallituotekortin / palvelukuvauksen parista tärkeimmästä tuotteesta / palvelustaan. Päivän jälkeen osallistuja kykenee tekemään tuotekortit / palvelukuvaukset lopuista keskeisistä tuotteistaan / palveluistaan.

Valmennus- / koulutuspäivän esimerkkihinta 1400 € + tarvittaessa matka- ja majoituskulut

Osallistujille annetaan ennakkotehtäviä, joiden avulla valmennus- / koulutuspäivän sisältö räätälöidään kohderyhmälle sopivaksi

Vuosi 2023