Markkinointi

Markkinointi saa asiakkaan kiinnostumaan. Entäs sitten?

Markkinointivalmennus

Kohderyhmät

Matkailu- ja palvelualat, asiantuntijapalvelut, yhdistykset / yhteisöt, järjestöt

Markkinointi on muuttunut ja siirtynyt paljolti sähköiseen ympäristöön ja sitä operoidaan vahvasti mobiililla! Päähuomio viime vuosina on ollut kanavissa, työkaluissa, mittaamisessa ja etenkin aivan viime aikoina monikanavaisuudessa. Tähän pieni yrittäjä / toimija harvoin pääsee kiinni.

Etä- tai lähitoteutuksena järjestettävässä valmennus- / koulutuspäivässä keskitymme enemmänkin siihen, mitä markkinoitavaa meillä on, millaiset sisällöt asiakkaita kiinnostavat ja miten saamme viestimme perille.

Valmennus- / koulutuspäivän aikana löydämme kullekin sopivat markkinointi- ja jakelukanavat sekä ne markkinoinnin sisällöt, jotka asiakkaita puhuttelevat. Pääpaino päivässä on markkinoinnin sisältöjen hakemisessa ja sen suunnittelussa, miten haluttu viesti saadaan toimivimmin asiakkaalle!

Valmennus- / koulutuspäivän esimerkkihinta 1400 € + tarvittaessa ja majoituskulut

Osallistujille annetaan ennakkotehtäviä, joiden avulla valmennus- / koulutuspäivän sisältö räätälöidään kohderyhmälle sopivaksi

vuosi 2023