Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus kilpailutti pohjoisen Suomen alueella matkailualan kohtaanto-ongelmaan liittyvän toteutuksen ajalle 1.7. – 31.12.2019. Voitimme tämän kilpailutuksen konsortiolla, jossa yritykseni lisäksi mukana KT-Koutsaaja Oy Espoosta ja TCD Consulting and Research Oy Kuopiosta.

Pilotoimme kokeilussa ainakin seuraavia: asiakasraatitoiminta, kummiluokat ja pelillistäminen / työntekijäkokemuksen analysointi & hyödyntäminen erilaisten kyselyjen, sovellusten ja pelillistämisen avulla jatkorekrytointeja ajatellen.

Palvelukokeiluun pyydetään ja otetaan mukaan matkailu- ja ravitsemisalan keskeisiä toimijoita, alan oppilaitoksia ja opiskelijoita sekä alalla työskenteleviä ja sille aikovia pohjoisen Suomen alueelta. Osallistuminen on maksutonta.