Laadukas asiakaspalvelu

Kohderyhmä

Matkailu- ja palvelualojen yritykset, yhdistykset / yhteisöt, järjestöt


Kuvaus

Valmennus- / koulutuspäivän avulla osallistuja analysoi valmentajan johdolla yrityksensä asiakaspalvelua vaiheittain. Työskentelyssä käytetään apuna asiakkaan polku –ajattelua, jolloin työskentelyyn saadaan riittävä laajuus ja syvyys. Päivän aikana käsitellään myös teemaa asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa ja työstetään tarvittaessa yritykselle palauteprosessi tarvittavine lomakkeineen. Osallistuja saa työkalut myös siihen, miten valitus hoidetaan hyvin.


Päivän tavoite

Osallistuja ymmärtää asiakaspalvelun ja asiakaskohtaamisten erittäin keskeisen merkityksen eri kanavissa ja ylipäätään yritystoiminnassa ja saa työkalut asiakaspalvelun parantamiseen ja palautteen keruuta varten. Päivän aikana sovitaan tavoitteet ja mittarit onnistumisen arviointia varten.


Valmennus- / koulutuspäivän esimerkkihinta: 1200 € + matka- ja tarvittaessa majoituskulut

7 tunnin koulutus sis. kahvi- ja lounastauot. Hintaan lisätään arvonlisävero 24 %


Lisätietoja

Osallistujille annetaan ennakkotehtäviä, joiden avulla koulutuspäivän sisältö räätälöidään kohderyhmälle sopivaksi.
 

VOIMASSAOLO

Vuosi 2018

Lataa tuotekortti