Blogi

Blogi2019-10-04T15:44:47+03:00
97.2019

Kokemuksia valtakunnallisesta Matka Maalle myyntitapahtumasta

9.7.2019|

Julkaistu 30.10.2018 VALTAKUNNALLINEN MATKAILUN MYYNTITAPAHTUMA MATKA MAALLE Osallistuin viime viikon tiistaina 23.10.2018 kylpylähotelli Peurungassa järjestettyyn ensimmäiseen valtakunnalliseen Matka Maalle myyntitapahtumaan. Ollin mukana myös järjestäjän roolissa Suomen Matkailukonsultit Oy:n kautta ja vedin yhden tapahtuman työpajoista (segmentointi). Muut tapahtuman järjestäjät olivat Jyväskylän Ammattikorkeakoulun Virtaa Vientiin ja Verkostoihin -hanke, Suomen Maaseutumatkailuyrittäjät ry ja Lomalaidun ry. Osallistujia tapahtumassa oli n. 70 henkilöä, niin matkailuyrittäjiä, matkanjärjestäjiä, matkailun kehittäjiä kuin muitakin matkailutoimijoita. Onnistuneessa tapahtumassa oli lisäksi [...]

97.2019

Vinkkejä myyntipuhelun soittamiseen

9.7.2019|

Julkaistu 03.10.2018 Soittelin viime viikolla (vko 39 / 2018) satakunta myyntipuhelua saadakseni valitsemiamme kohderyhmiä mukaan tulevaan myyntitapahtumaan. Huomaan joka kerta tähän ryhtyessäni, että hyvä valmistautuminen on äärettömän tärkeää ja auttaa onnistumisessa ja haluttujen tulosten saavuttamisessa. Jaanpa siis vinkkejäni & kokemuksiani soittamisesta teillekin! Taustaksi kerron vielä sen, että en pääsääntöisesti soita ns. kylmäpuheluja, vaan olen laittanut kohderyhmälle esim. edellisellä viikolla sähköpostia (jossa olen luvannut soittaa!) ja soitan luvatun puhelun. Jo ennen [...]

97.2019

Kohti laatua

9.7.2019|

Julkaistu 16.03.2018 Uusituneet kotisivuni ovat vielä vähän vaiheessa, joten laitan tänne blogi-osioon toistaiseksi linkin kolmeen Kohti laatua -sivuston pienyrittäjien toiminnan laatuun liittyvään kirjoitukseeni. Ensimmäinen, 1.9.2017 kirjoittamani blogikirjoitus liittyy asiakkaiden osallistamiseen laadun kehittämiseen (linkki) ja on hyvin ajankohtainen nytkin, kun keskustellaan paljon asiakaskokemukseen liittyvistä sisällöistä. Listasin kirjoituksessa kymmenen erilaista käyttämääni menetelmää asiakkaiden osallistamiseen. Toisen kirjoitin hyvin pian ensimmäisen jälkeen (5.9.2017) otsikolla: "Asiakas-, palvelu- vai laatulupaus?" Tässä kirjoituksessa (linkki) pohdin mm. millaisia [...]

Go to Top