Asiakaskokemus
Asiakaspalvelussa ja asiakkaiden kohtaamisessa on hyvä olla yrityksen tai organisaation parhaat voimat. Kokemus yrityksestä ja sen ammattitaidosta tai osaamisesta syntyy usein tässä vaiheessa.
Laadukas asiakaskokemus
Kohderyhmä
Matkailu- ja palvelualojen yritykset, yhdistykset / yhteisöt, järjestöt
Kuvaus
Etä- tai lähitoteutuksena järjestettävän valmennus- / koulutuspäivän avulla osallistuja analysoi valmentajan johdolla yrityksensä asiakaspalvelua vaiheittain. Työskentelyssä käytetään apuna asiakkaan polku –ajattelua, jolloin työskentelyyn saadaan riittävä laajuus ja syvyys. Päivän aikana käsitellään myös teemaa asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa ja työstetään tarvittaessa yritykselle palauteprosessi tarvittavine lomakkeineen. Osallistuja saa työkalut myös siihen, miten valitus hoidetaan hyvin.
Päivän tavoite
Osallistuja ymmärtää asiakaspalvelun ja asiakaskohtaamisten erittäin keskeisen merkityksen eri kanavissa ja ylipäätään yritystoiminnassa ja saa työkalut asiakaspalvelun parantamiseen ja palautteen keruuta varten. Päivän aikana sovitaan tavoitteet ja mittarit onnistumisen arviointia varten.
Valmennus- / koulutuspäivän esimerkkihinta: 1400 € + tarvittaessa matka- ja majoituskulut
7 tunnin koulutus sis. kahvi- ja lounastauot. Hintaan lisätään arvonlisävero 24 %
Lisätietoja
Osallistujille annetaan ennakkotehtäviä, joiden avulla koulutuspäivän sisältö räätälöidään kohderyhmälle sopivaksi.